مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

انجمن FTTH آسیا-اقیانوسیه در کنفرانس 2017 دهلی نو از تمرکز بر شهرهای هوشمند خبر داد

تمرکز بر شهرهای هوشمند

انجمن FTTH  آسیا-اقیانوسیه در کنفرانس 2017 دهلی نو از تمرکز بر شهرهای هوشمند خبر داد

شهرهای هوشمند و ساختمانهای اقتصاد دیجیتال محل های جدیدی هستند که انجمن FTTH آسیا و اقیانوسیه بر آنها تمرکز دارد، با اعلام جزییات کنفرانس سال بعد و هیئت مدیره جدید آنها میخواهند برنامه گسترش فیبر نوری را ارتقا دهند.

میتوان از این خبر موفقیت کنفرانس سال 2016 را فهمید،جایی که 428 نماینده از 165 سازمان،نمایندگانی از 33 کشور و همچنین مشاهده انتصاب هیئت مدیره فعلی انجمن در آن اتفاق افتاد.

با رهبری Peter Macaulay به عنوان رئیس هیئت مدیره، چشم انداز انجمن FTTH آسیا و اقیانوسیه در سال آینده شکل میگیرد و در دستور کار اجلاس 2017 قرار میگیرد.

قرار ملاقات نمایندگانی از شرکت های پیشرو مانند Nokia, Sterlite Technologies Limited  و Sumitomo Electric Industries انجام میشود.

Peter Macaulay رئیس هیئت مدیره FTTH میگوید:” با توجه به ادامه رشد و توسعه FTTH و  اهمیت رشد همیشگی زیرساخت دیجیتال در اقتصاد ملی، صنعت FTTH در یک برهه مهم است.” وی همچنین افزود:” با بیشتر از 100 میلیون عضو در منظقه آسیا-اقیانوسیه،انجمن FTTH آسیا-اقیانوسیه میتواند نقش یک رهبر را در تعریف گام بعدی برای صنعت داشته باشد.”

کنفرانس سالانه بعدی که در ماه می 2017 در دهلی نو برگزار میشود با انتصاب Stephen G. Foster از Emtelle و William Hamilton از Ultrafast Fibre تقویت خواهد شد.که رئیس بخش شهرهای هوشمند خواهند بود. این تیم ارائه دهنده دانش و بهترین شیوه های استفاده از زیرساخت فیبر نوری برای پرروژه شهر هوشمند خواهد بود.

در کنار بحث هایی در باره رشد و زیست پذیری شهرهای هوشمند در منطقه آسیا-اقیانوسیه، کنفرانس سال 2017 به بهترین شیوه و استاندارد های صنعتی و همچنین بحث درباره آخرین محصولات و خدمات ارائه شده خواهد پرداخت.

Hasan Munasir Choudhury مدیر کل این شورا می افزاید:” انتقال کنفرانس سالانه به هند یک فرصت بزرگ  جهت مطرح کردن نقش FTTH در منظقه برای ما به ارمغان می آورد. با 16 میلیون جمعیت که فقط در منطقه دهلی زندگی میکنند، FTTH میتواند یک بخش کلیدی در ایجاد اتصال بین توده مردم و ارائه سرویس های حیاتی که هدف شهرهای هوشمند در مناطق پرجمعیت است را ایفا کند.”

تمرکز انجمن انجمن FTTH بر شهرهای هوشمند

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید