مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

بوت کمپ دانش آموزی هوشمندسازی به ایستگاه پایانی خود رسید.

Student Bootcamp7 - IoTiran

دومین بوت کمپ دانش آموزی هوشمندسازی و اینترنت اشیا دانش آموزی که توسط آکادمی دانش پژوهان آتی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در تابستان سال جاری برگزار گردید، روز پنجشنبه 25 شهریورماه با برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان به کار خود پایان داد.

هوشمندشو، یک رویداد آموزشی است که در حوزه های مختلف هوشمندسازی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در قالب سرگرمی ­های عملی به صورت حضوری-مجازی برگزار گردید این بوت کمپ، دانش آموزان را برای ورود به دنیای هوشمند، ایده پروری و کشف استعدادها آماده می­‌کند. در این رویداد، آموزش در قالب بازی و سرگرمی بوده و دانش آموزان با موارد کاملا کاربردی و مهارت های لازم جهت ورود به حوزه هوشمندسازی آشنا شدند.

بوت کمپ دانش آموزی هوشمندسازی

در مراسم اختتامیه بوت کمپ که با برپایی نمایشگاهی از محصولات و دستاورد دانش آموزان همراه بود، تمامی شرکت‌کنندگان به ارائه نمونه ­های خود در حوزه ­های شهر هوشمند، خانه هوشمند،گجت نابینایان، خودرو هوشمند و … پرداختند. در این مراسم مدیرعامل آکادمی دانش پژوهان آتی آقای رامبد دانش پژوه از اهداف برگزاری هوشمندشو گفت و از استقبال دانش آموزان جهت یادگیری فناوری های نوین ابراز خرسندی کرد و آینده درخشانی را برای کشور متصور شد.

آقای مهندس قیصری دبیراجرایی مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در این رویداد گفت: کشور نیاز به پرورش استعدادها و تقویت روحیه خلاق و تلاشگر دارد که نتیجه آن مسئولیت پذیری افراد در آینده زندگی شخصی و جامعه است. این رویدادها با تلاش مجموعه های متخصص و خصوصی در این زمینه گام برداشته و تلاش شبانه روزی خود را برای کشف و رشد این استعدادها به کار می برند.

بوت کمپ دانش آموزی هوشمند شو با بیش از 50 ساعت آموزش از 14 مرداد ماه لغایت 25 شهریورماه در محل آکادمی دانش پژوهان آتی و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید