مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

حضور معاون فنی و توسعه شبکه شرکت همراه اول در بوت کمپ اینترنت اشیا

20190810 164952

 در بخش انتقال تجربه بوت کمپ اینترنت اشیا که هم اکنون در حال برگزاری است،مدیران و متخصصان موفق در کسب‌وکارها با حضور خود برای تیم های استارتاپی بوت کمپ از چالش‌های موجود صحبت می کنند و تجربه‌های خود را در اختیار تیم‌ها قرارمی‌دهند. 

حضور معاون فنی و توسعه شبکه شرکت همراه اول در بوت کمپ اینترنت اشیا

جناب آقای مهندس مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) و هیئت همراه ایشان، ضمن حضور در بوت کمپ اینترنت اشیا و بازدید از تیم های استارتاپی، در کارگاه انتقال تجربه در خصوص نقش اینترنت اشیا در صنعت ارتباطات و مخابرات  سخنرانی کردند.

با حضور متخصصان و کارشناسان مربوط به این حوزه، به تمام سوالات و ابهامات شرکت کننده ها پاسخ داده می شود و در واقع هدف از بخش انتقال تجربه در درجه اول ایجاد انگیزه برای تیم‌ها و در درجه دوم استفاده از تجربه این افراد است.

 

حضور معاون فنی و توسعه شبکه شرکت همراه اول در بوت کمپ اینترنت اشیا

   حضور مدیران و متخصصان موفق در بوت کمپ

 

مهندس طاهری بخش در خصوص اهمیت تحول دیجیتال گفتند: تحول دیجیتال روبه رشد است و تمام صنایع را درگیر خواهد کرد.

ایشان عنوان کردند که دوره های آموزشی و کارگاه هایی مانند بوت کمپ اینترنت اشیا که مرکز تحقیقات اینترنت اشیا اقدام به برگزاری آن نموده است، می تواند نقطه عطفی جهت پرورش نیروهای متخصص در صنایع مختلف باشد که این امر هم در سطح اپراتورهای موبایل و هم در سمت صنایع دیگر کمک کننده خواهد بود.

وی گفت: بوت کمپ اینترنت اشیا کمک می کند که علاقه مندان به حوزه های مختلف IT مانند اینترنت اشیا، گرد هم جمع شده و حلقه ای بین صنایع و شرکت های حاضر در زنجیره ارزش اینترنت اشیا که در حال فراهم سازی زیرساخت ها هستند ایجاد شود.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا-IoT Bootcamp 98

 , 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید