مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

برگزاری سمینار تخصصی”اینترنت اشیا در مدیریت”

سمینار تخصصی یک روزه اینترنت اشیا در مدیریت

برگزاری سمینار تخصصی “اینترنت اشیا در مدیریت”

همزمان با امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی سه ساله میان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و سازمان مدیریت صنعتی


 سمینار  تخصصی یک روزه “اینترنت اشیا در مدیریت” ، با هدف شناخت اینترنت اشیا و کاربردهای آن در کسب و کار و تجاری سازی  در تاریخ 15 شهریور 1397 از ساعت 8 الی 17 در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می شود.

جهت توانمند سازی کارشناسان و سازمان ها در راستای توسعه فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور، سمینار مدیریت اینترنت اشیا با موضوع هستی شناسی اینترنت اشیا و چگونگی کاربردهای اینترنت اشیا در کسب و کار، کارآفرینی و تجاری سازی برنامه ریزی شده است.

همچنین جهت افزایش تعاملات میان کسب و کار و فناوری اینترنت اشیا، میزگرد کسب و کار و کارآفرینی در این سمینار تشکیل خواهد شد. در این میزگرد مدیران شرکت های مختلف به تبادل نظر و دانش در این زمینه پرداخته و زمینه را برای گسترش همکاری و تکمیل اکوسیستم این فناوری فراهم خواهند آورد.

با توجه به تغییرات سریع فناوری و تغییر روندهای مدیریتی در سازمان ها، در این سمینار استراتژی های مدیریتی اینترنت اشیا در کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با گسترش نیاز روزافزون جامعه به سرمایه گزاری های جدید و پتانسیل های زیاد این فناوری نو پا جهت سرمایه گذاری در کشور،  چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور بررسی خواهد شد.

افراد و سازمان های علاقمند به شرکت در سمینار ” اینترنت اشیا در مدیریت “، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در آن، می توانند به سایت “مرکز تحقیقات اینترنت اشیا” به آدرس www.iotiran.com و یا سایت “سازمان مدیریت صنعتی” به آدرس www.imi.ir مراجعه کنند.

 

لینک مستقیم ثبت نام سمینار “اینترنت اشیا در مدیریت”

 

سمینار  تخصصی یک روزه اینترنت اشیا در مدیریت

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید