مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

قانون گذاری دو حزبی تلاش دارد منابع امنیتی اینترنت اشیا را تقویت کند

منابع امنیتی اینترنت اشیا

 

قانون گذاری دو حزبی تلاش دارد منابع امنیتی اینترنت اشیا را تقویت کند 


خلاصه ی اخبار : طرح پیشنهاد شده توسط دو سناتور آمریکایی ، باعث شد FCC وبسایتی را در راستای آموزش مصرف کنندگان در ایمن نگاه داشتن دستگاه های متصلشان تاسیس کند .

دو سناتور آمریکایی پیشنهاد کرده اند که کمیسیون بازرگانی فدرال وبسایتی تاسیس کرده و به مصرف کنندگان چگونگی ایمن تر ساختن دستگاه های متصلشان را آموزش دهد . نکات مصرفی اینترنت اشیا برای بهبود امنیت شخصی (نکات مصرفی IoT) ، شامل اطلاعاتی از قبیل: مقیاس پشتیبانی امنیتی ارائه دهنگان ، چگونگی تنظیم یک دستگاه ، استفاده از کلمات عبور و ایمنی های موجود و همچنین سرویس های امنیتی ، ابزار یا روابط کاربری ای که ممکن است به کاربران در مدیریت دستگاه های متصلشان کمک کند ، میشود . وبسایت شامل یک آزمایش کننده ی دستگاه به دستگاه برای پشتیبانی امنیتی فروشنده میشود . بیل اظهار میکند : اعتماد مصرف کننده به ایمنی اینترنت اشیا ، بر رهبری و رقابت ایالات متحده در اقتصاد دیجیتالی جهانی مقدم است .

شرکت های انرژی میکوشند گسترش ایمن اینترنت اشیا را تضمین کنند 

بر اساس تحقیقات اجرا شده توسط وانسون برن برای ارتباطات ماهواره ای موبایلی ، کمپانی های انرژی ، در حال کار بر روی پردازه های امنیتی عظیم مورد نیاز برای گسترش موفقیت آمیز راهکار های IoT هستند . برآورد حاکی از آن بود که بیش از نیمی از صد کمپانی انرژی بزرگی که با آنها مصاحبه شد ، توانایی ها و درک لازم برای مقابله با خطرات امنیتی اینترنت اشیا را ندارند . تحقیقات همچنین نشان داد که 53 درصد از تجارت های انرژی ، نیاز در سرمایه گذاری های سنگین ، برای مقابله با نیاز های فیزیکی و دیجیتالی امنیت اینترنت اشیا را تصدیق کرده اند ، و بیش از نیمی از آنها گزارش داده اند که به توانایی های بیشتر دیجیتالی در امنیت ، برای ارمغان آوری پروژه های IoT موفق نیاز دارند .

همگام سازی با آمازون و نرم افزار تحلیلی مایکروسافت

ارائه دهنده ی اینترنت اشیای صنعتی Bsquare ، اعلام کرد: از امکان ردیابی داده ها از پلتفرم اینترنت اشیا DataV  این شرکت توسط Bi نیروی مایکروسافت و Quickslight آمازون ، پشتیبانی میکند. کاربران میتوانند داده های دستگاه متصل را از DataV برداشته و با دیتای سیستمی دیگر شرکت ها ترکیب کرده و نمایه های داده ای تازه بسازند .

شروع به کار 5G در طرح های شهر هوشمند هنگ کنگ

هنگ کنگ این هفته یک برنامه ی شهر هوشمند جامع ارائه داد که نقشه ی توسعه ی فن آوری های اینترنت اشیا را طی پنج سال آینده ، در راستای بهبود همه چیز ، از مدیریت شهری ، تا کیفیت زندگی برای شهرنشینانش و جاذبه ها و ماندگاری شهر را ترسیم میکند . نکته ی قابل توجه این طرح در میان دیگر ابتکارات دولتی ، اجرای سرویس های 5G در سال 2020 ، برای ارائه ی سرعت بسیار بالا و گنجایش عظیم ، پشتیبانی از ارتباطات دستگاه به دستگاه فوق العاده قابل اطمینان و کم تاخیر ، و ایجاد امکان ارتباطات ماشین به ماشین گسترده برای پیاده سازی بهتر اینترنت اشیا است .

رتبه بندی رایانش مه  (Edge)  

موسسه ی تحقیقاتی MachNation ،این هفته ،  از اولین رتبه بندی خود برای ارائه دهندگان رایانش آستانه رونمایی کرد . رتبه بندی ، ارائه دهندگان را با استفاده از 19 معیار فنی و اقتصادی ، شامل گنجایش های پردازش دیتای آستانه ، ابزار مدیریت آستانه ، همگام سازی های از پیش تنظیم شده ، روش های مهندسی ، گنجایش های اقتصادی و مسیر استراتژیکی ،  کرده است . رتبه بندی ، فن آوری پردازش آستانه را به این ترتیب  کرده است : ADLINK ،  Amazon، CalAmp ، ClearBlade ،  Dell ، FogHorn ، Huawei ، Litmus Automation ، Microsoft  ، MultiTech ، Nebbiolo Technologies ، SAP ، Siemens ، Software AG و Telit .

خودرو های هوشمند میتوانند دست انداز هارا شناسایی و به تعمیر آنها کمک کنند

خودرو های هوشمند در انگلستان را میتوان طوری برنامه دهی کرد تا دست انداز هارا شناسایی کرده و اطلاعات را به برای زمان بندی تعمیر به دولت بفرستند . این طرح ، بخشی از چشم انداز حمل و نقل هوشمند از که در “گزارش اولیه ی شبکه ی راه های استراتژیک ” است که این هفته توسط سازمان اتوبان های انگلستان منتشر شده ، این سازمان وظیفه ی نگه داری و بهبود آزادراه های انگلسان را بر عهده دارد .

 

منابع امنیتی اینترنت اشیا

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید