کنفرانس دنیای متصل بوش (Bosch Connected World)

اگر ساکن اروپا هستید یا قصد مسافرت به اروپا را دارید، کنفرانس جهانی دنیای متصل بوش را از دست ندهید. کنفرانس BCW بیش از 4000 نفر از بهترین کارشناسان را برای تسریع در ساخت محصولات و ارائه راه حل های اینترنت اشیا برای زندگی انسان ها ، گرد هم می آورد. فرصت های بسیاری در این کنفرانس برای شبکه سازی و همکاری در قالب های مختلف وجود دارد که این رویداد را برای مدیران ، تصمیم گیرندگان ، مبتکران ، توسعه دهندگان ، کارآفرینان و علاقه مندان به IoT به یک اندازه جذاب می کند. این کنفرانس بر اشتراك دانش ، ایجاد فرصت های همكاری و تقویت فرصت های شغلی جدید متمرکز شده است.

سخنرانان: نمایندگان شرکت های جگوار، کاسپرسکی، فورد، گوگل و …

نمایشگاه سیر تکاملی اینترنت اشیا رهبران شرکت های بزرگ را از سراسر جهان گردهم می آورد تا در مورد چگونگی استفاده از IoT در یک سری کنفرانس ها ، کارگاه ها و جلسات عمومی به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این نمایشگاه شما در مورد blockchain ، تجزیه و تحلیل داده ها و دیگر فناوری های نوظهور و تأثیر عظیمی که این فناوری ها در بهبود کارایی عملیاتی و افزایش درآمد دارند، مطالب بسیاری را خواهید آموخت.

سخنرانان: نمایندگان شرکت های Cisco ،  Accenture ،  Visa و …

این یک  رویداد پیشرو در اینترنت اینترنت اشیا است که کل اکوسیستم IoT را پوشش می دهد. رویداد IoT Tech Expo Global یک رویداد پیشرو در حوزه اینترنت اشیا در جهان است که جدیدترین نوآوری ها را در کل اکوسیستم اینترنت اشیا معرفی و کشف خواهد کرد…

مانند : ساخت ، حمل و نقل ، بهداشت ، لجستیک ، دولت ، انرژی ، اتومبیل ، بیمه و موارد دیگر.

IoT Tech Expo Global 2020  در تاریخ 17-18 مارس 2020 به لندن باز خواهد گشت تا میزبان 12،000 شرکت کننده از جمله تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات ، توسعه دهندگان و سازندگان ، مسئولان ، دولت و شوراها ، اپراتورها ، ارائه دهندگان فناوری ، سرمایه گذاران و افراد زیادی باشد.

 نمایشگاه IoT Tech Expo بیشترین فناوری های برتر از بیش از 300 غرفه دار را به نمایش می گذارد و تجربه بیش از 500 سخنران را که دانش و تجربه های بی نظیر صنعت خود را به اشتراک می گذارند ، ارائه می دهد.

رویداد Smart IoT  نشان می دهد که چگونه ارزش تجارت با استفاده از اتصال افراد، فرآیندها و اشیا متحول می شود. همچنین اتصال میلیاردها دستگاه بی سیم بهم موجب ایجاد تحول دیجیتال شده که این امر باعث استفاده از داده های غیرمستقیم و افزایش ارزش اقتصادی می گردد.

این رویداد به مدت دو روز در اروپا برگزار خواهد شد که در آن صنایع کلیدی از سراسر جهان حضور خواهند داشت.

 در این رویداد به بررسی جدیدترین نوآوری ها در اینترنت اشیا و تأثیر آن بر بسیاری از صنایع از جمله ساخت ، حمل و نقل ، زنجیره تأمین ، بیمه ، لجستیک ، دولت ، انرژی و خودرو می پردازند.

مباحث اصلی مورد بررسی شامل: محاسبه لبه ، راه حل های اتصال IoT ، صنعت 4.0 و 5.0 ، مدیریت امکانات و اتوماسیون ساختمان ها ، کنتور هوشمند و شبکه های هوشمند ، ساخت زنجیره تأمین متصل ، اتوماسیون فرایند ، ناوگان متصل ، زیرساخت های شهر هوشمند ، نظارت و مدیریت دارایی ، cloud ، مدیریت داده IoT و موارد دیگر.

کنگره جهانی راه حل های اینترنت اشیا درحوزه دیجیتالی سازی صنایع در بارسلونا برگزار خواهد شد. که از جمله موضوعات مطرح شده در آن بلاکچین و هوش مصنوعی و فناوری های شناختی می باشد.

نمایشگاه فن‌آوری IoT در آمریکای شمالی به مدت 2 روز، صنایع کلیدی را از سراسر جهان گرد هم آورده است. که به بررسی جدیدترین نوآوری ها در اینترنت اشیا و تاثیر آن بر صنایع دیگر می پردازند.

با حضور در مرکز سیلیکون ولی (سانتا کلارا) در ۱۴ – ۱۳ نوامبر ، آمریکای شمالی میزبان چهارمین رویداد سالیانه است که ۵ رویداد مشترک IoT ،5G، امنیت سایبری ، ابر ، هوش مصنوعی و بیگ دیتا را پوشش می‌دهد . با شرکت 12000 نفر از جمله تصمیم گیرندگان در حوزه فناوری اطلاعات ، CxO ، مدیر داده و فناوری ، محققان ارشد، دانشمندان داده ها ، توسعه دهندگان و سازندگان ، OEM ، مقامات دولتی و انجمن ها، خودروسازان ، اپراتورها ، ارائه دهندگان فناوری ، سرمایه گذاران ، VCS و موارد دیگر.

همچنین جدیدترین نوآوری ها در اینترنت اشیا و تاثیر آن بر بسیاری از صنایع از جمله صنعت ، حمل و نقل، زنجیره تامین ، تدارکات ، خودرو ، ساخت و ساز ، دولت ، انرژی ، خدمات رفاهی ، بیمه ، مراقبت‌های بهداشتی و خرده‌فروشی ،در این کنفرانس مورد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مباحث اصلی مورد بررسی شامل: اینترنت اشیا صنعتی، ناوگان متصل ، لجستیک هوشمند ، اتوماسیون ساختمان ، شبکه های هوشمند ، انرژی ، شهرها ، آینده تولید ، راه حل های اتصال ، مدیریت حمل و نقل ، وسایل نقلیه متصل ، نظارت بر دارایی ، مدیریت دستگاه و موارد دیگر است.

IOT WEEK یک کنفرانس سالیانه است که از سال 2011 توسط فروم اینترنت اشیا در شهرهای مختلف برگزار شده است. این کنفرانس با حضور اعضای مراکز تحقیقاتی، مدیران پروژه ‏های پژوهشی، مدیران صنایع، توسعه ‏دهندگان و سازمان‏های تدوین استاندارد از جمله کمیسیون استاندارد اروپا، طی پنچ روز جهت بررسی آینده فناوری اینترنت اشیا، تاثیر آن بر کسب و کارها و همچنین چشم‏انداز پروژه‏ های 2020، در دوازده بخش برگزار می‏ گردد.

آرش یزدانی اینترنت اشیا

تامین کنندگان تکنولوژی باید دائما تکنولوژی های نوظهور را ارزیابی کنند، اثر آنها را پیش بینی کنند و برای فرصت های جدید به منظور موفقیت آماده باشند. در کنفرانس خلاقیت و رشد تکنولوژی ۲۰۱۹ ، از اطلاعات به روز و منحصر به فرد در مورد مسیرهای تکنولوژی های پیشرفته که کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهند، آگاه می شوید. همچنین یاد میگیرید که چگونه یک نقشه ی راهبردی برای کاهش ریسک طراحی کنید و در صدر رقابت و تغییرات سریع باقی بمانید.

انجمن جهانی نمایشگاه های شهر هوشمند، برای آموزش مردم در خصوص شهرهای هوشمند و فن آوری های مربوط به برنامه ریزی شهری، تلاش برای نوآوری، ترویج کسب و کار و اتصال هزاران نفر از شرکت کنندگان در سراسر جهان، برگزار می شود. هدفشان ارائه یک پلتفرم است که مدیران کسب و کار عمومی، مدیران، مدیران شهری، مقامات بین المللی و مسئولین توسعه سیاست های شهری می توانند، خدمات خود را برای توسعه شهرهای هوشمند ارائه دهند.

اولین اجلاس بین المللی در مرکز اروپای جنوب شرقی با موضوعات فناوری اطلاعات، مخابرات، نوآوری، بازی و اینترنت اشیا است. بیش از 15 کنفرانس و برنامه های جانبی در خصوص امنیت سایبری، سرمایه گذاری در بخش زیرساخت، داده های کسب و کار، نوآوری ها در ICT ارائه شده است. با سرمایه گذاران، در خصوص تغییرات در بخش بهداشت و درمان، برون سپاری و بهینه سازی ارتباطات و فناوری اطلاعات، امنیت داده ها و حفظ حریم خصوصی، استانداردها و آینده اینترنت اشیا، توسعه و امنیت بازی، HR & Job B2B، نسل پنجم تلفن همراه، Narrowband، زیرساخت ها و استانداردهای موبایل، راه حل های هوشمند، هوش مصنوعی، برگزاری جلسات B2B و… در این بخش ها صحبت می شود.

صحبت و بحث در مورد امنیت و فضای ابری و تاثیر آن در صنایع و دولت از جمله انرژی، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و غیره میزبانی خواهد کرد. رهبران صنعت که به اشتراک گذاری مطالعات موردی در زندگی واقعی و پیوستن به بحث های هیئت کارشناسان خواهد بود؛ سرمایه گذاری در بحث های امنیتی، دگرگونی در دیجیتالی شدن صنایع، مراقبت های بهداشتی و … و اینترنت اشیا، توسعه راه حل های امنیتی ابر برای سرمایه گذاری در امنیت، فناوری و تنظیم مقررات وموضوعاتی را نیزتحت پوشش قرار می دهد که عبارتند از: امنیت سایبری، زیرساخت ابر، گیت وی ها، قابلیت همکاری، GDPR و مقررات، جرائم اینترنتی و اطلاعات، هک، دسترسی به شناسه ها، IoT، خودرو، Blockchain، انرژی، دولت و خدمات مالی می باشد.

به گفته Randy Vanderhoof مدیر اجرایی Secure Technology Alliance، “با بکارگیری ارتباطات اینترنتی در بخش ها و صنایع مختلف مانند بخش مراقبت های بهداشتی، صنعت خودرو و غیره لزوم رعایت امنیت در هر مرحله،  برای ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا ایمن تر و مطمئن تر بیش از پیش احساس می شود. از این رو این وبینار منبع خوبی برای کسانی است که می خواهند اطمینان حاصل کنند که با اجرای معماری هایی که از تکنولوژی های  امنیتی و حریم شخصی نهفته بهره می برند، امنیت داده ها و دستگاههای آنها حفظ می شود.”

  • آشنایی با بزرگترین خطراتی که پیاده سازی اینترنت اشیا امروزه با آن روبرو است. 
  • درک مفاهیم امنیتی در هر مرحله از چرخه عمر دستگاه های اینترنت اشیا
  • تکنولوژی های بهبود امنیت و حریم شخصی و نمونه های بکارگیری آنها در صنایع خودروسازی

اینترنت سلامت 2018 برای سومین سال در آمستردام برگزار می شود که تمرکز بر روی این مسائل دارد که چگونه IoT می تواند روش های مراقبت از بیمار را تغییر دهد و باعث کاهش فشار کاری در بیمارستان ها و بهبود کارآیی عملیاتی شود، در عین حال موانع کلیدی از جمله نگرانی های امنیتی و مالکیت داده ها نیز وجود دارد. به عنوان یک رویداد اکوسیستم، تولید کنندگان دستگاه های پزشکی، بیمارستان ها و همچنین نوآوری، تکنولوژی و … را به هم می آمیزد. شرکت کنندگان برای پذیرش IoT و نحوه شناسایی و پیاده سازی آخرین فن آوری های دیجیتال، اتصالات و ارتباطات که امکان بهبود فرآیندهای کسب و کار و تجربه بهتر بیماران از تکنولوژی است، آشنا می شوند و راجع به آن صحبت می شود.

اخیراً اینترنت اشیا تحولات زیادی در حوزه‌های حمل‌ونقل، مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی، تولید، شهر هوشمند و موارد بسیار دیگری ایجاد کرده است که متأسفانه رویدادهای کمی به بررسی این تحولات پرداخته‌اند. کنفرانس بین‌المللی اینترنت اشیا و سیستم‌های هوشمند (IoTIS) در نظر دارد راه‌حل‌های مربوط به این حوزه‌ها را با حضور نقش‌آفرینان این صنعت، محققان، دانشجویان و … در قالب یک گردهمایی به اشتراک گذاشته و نتایج آن‌ها را بررسی کند.

این کنفرانس بین‌المللی که به میزبانی انجمن پردازش سیگنال IEEE برگزار می‌گردد، یک گردهمایی برای محققان، دانشجویان و اساتید در زمینه‌های مختلف مهندسی ایجاد می‌کند تا آن‌ها علاوه بر آشنایی با اینترنت اشیا و سیستم‌های هوشمند با آخرین فناوری‌های آن نیز آشنا شوند. این کنفرانس شامل بخش‌های فنی، کارگاه‌ها و پنل‏های کسب‌وکار اینترنت اشیا خواهد بود و همچنین علاقه‌مندان نیز می‌توانند مقالات مرتبط خود با این حوزه را جهت داوری به نشریه این کنفرانس ارسال کنند. 

هر سال، کنفرانس اینترنت اشیا تبدیل به شبکه ای برای توسعه دهندگان، ایجاد کننده ها، بنیانگذاران استارت آپ ها، کارآفرینان، اپراتورهای شبکه، سرمایه گذاران و مقامات دولتی می شود. شرکت کنندگان کنفرانس، فناوری های کارآمدتر اینترنت اشیا را برای کسب و کار، صنعت تولید و توسعه محصول نوآورانه مرور خواهند کرد. علاوه بر این سخنرانان جامعه اینترنت اشیا به دو بحث خواهند پرداخت، بحث اول به «فناوری های آینده ساز موثر شهری»، با ادغام راه حل های اینترنت اشیا به زیرساخت های شهری اختصاص یافته است: حمل و نقل، بازار املاک مسکونی، مسکن و خدمات عمومی، و تضمین امنیت، بحث دوم به نام “اینترنت اشیا صنعتی: نسل چهارم صنعت به کارشناسان اجازه می دهد تا در مورد ادغام و استفاده از راه حل های هوشمند، به بحث و گفتگو درباره پیش بینی هایی برای توسعه صنعتی بپردازند. این رویداد همچنین دارای نمایشگاهی برای ارائه پیشرفت های نوآورانه IoT است که رهبران صنعت روسی و  دیگر افراد بتوانند دستاوردهای خود را معرفی کنند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود با تجهیزات موجود کار کنند و ماژول های جدید، کنترل کننده ها، تراشه ها، سنسورها، برنامه ها و سایر محصولات هوشمند را آزمایش کنند. از دیگر برنامه های این  رویداد ارائه پروژه های امیدوار کننده توسط توسعه دهندگان و کارشناسان صنعت و سرمایه گذاری در بهترین طرح ها  در خصوص اینترنت اشیا است. شرکت کنندگان در پنجمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا 2018 در خصوص ظرفیت فناوری اینترنت اشیا و تعیین جهت برای رشد بازار بحث خواهند کرد.

محورها و برنامه های رویداد:

  • اینترنت اشیا در رباتیک
  • اینترنت اشیا در مسکن و خدمات عمومی 
  • تاثیر اینترنت اشیا بر امنیت سایبری 
  • اینترنت اشیا در بخش کشاورزی 
  • بیگ دیتا و تجزیه و تحلیل داده ها 
  • حمل و نقل هوشمند و تدارکات در شهر هوشمند  
  • اینترنت اشیا و هوش مصنوعی 
  •  
  • خدمات پزشکی، مراقبت های بهداشتی 

این کنفرانس طراحی شده است تا مدیران کسب و کار و متخصصان فناوری اطلاعات از شرکت های پیش بینی در بخش های تولید، تدارکات، ادغام سیستم ها، توسعه املاک و مستغلات، موسسه مالی و حتی ادارات محلی به کنفرانس، دسترسی داشته باشند.اتصال، دگرگونی و نوآوری در اجلاس سالانه IoT فیلیپین، درباره تکنولوژی هایی که آینده را تغییر می دهد، صحبت می شود. در سومین نشست IOT فیلیپین از هوش مصنوعی به Blockchain، حریم خصوصی و امنیت داده ها، تحولات دیجیتالی که در سراسر صنعت اتفاق می افتد، مطرح می شود. در این کنفرانس کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود، این کارگاه شامل مقدمه ای از آردوینو، کارگاه برنامه نویسی آردوینو، برنامه نویسیPBOT، ساخت نبرد و شبیه سازی Sumobot می باشد. هدف این کارگاه این است که دانش یادگیری اصول ساخت Sumobot را به ارمغان می آورد.

 

محورها و برنامه های رویداد:

  • کارگاه آموزشی در خصوص مقدمه ای از آردینو، برنامه نویسی PBOT، ساخت نبرد و شبیه سازی Sumobot برگزار خواهد شد.

کنگره جهانی کشاورزی هوشمند که در سال گذشته به میزبانی شرکت Redenex، یک شرکت بین‌المللی پیشرو در زمینه انرژی، اینترنت اشیا و کلان داده، برگزار گردید. امسال نیز با هدف گسترش فناوری اینترنت اشیا و بررسی تأثیر کلان داده در صنعت کشاورزی، با حضور بیش از 50 استارتاپ با عناوین زیر برگزار خواهد شد.

 

محورها و برنامه های رویداد:

  • بحث و پیش‏ بینی در خصوص جزئیات تأثیرات IoT بر کشاورزی در سال‌های 2018-2022
  • معرفی راهکارها و شرکت‌های کلیدی در این حوزه
  • مشکلات و فرصت‌های بازار
  • امکان استفاده از داده‌های تحلیل‌ شده
  • تجزیه‌ و تحلیل اتوماسیون کشاورزی در آینده

IoT Conclave 2018  یک پلتفرم برای متخصصان و کارشناسان صنایع مختلف است تا با هم به بحث در مورد پتانسیل های اینترنت اشیا و چگونگی بازپس گرفتن این پتانسیل بپردازند تا بهترین نیازهای کسب و کار را برآورده کنند. با توسعه شهرهای هوشمند، زیرساخت های متصل شده و فرهنگ متصل که به طور دائم در حال رشد است.

عناوینی که تحت پوشش قرار گرفته اند :

  • روند کنونی اینترنت اشیا 
  • اینترنت اشیا و بیگ دیتا
  • ایجاد یک شرکت دیجیتال
  • چالش ها و خطرات مرتبط با اینترنت اشیا
  • موانع ادغام و چگونگی غلبه بر آنها
  • همگرایی فناوری اطلاعات و تکنولوژی عملیاتی اینترنت اشیا
  •  ایجاد استراتژی امن و موثرامنیت سایبری

سومین اجتماع جهانی نوآوری IoT، در مرکز تجارت جهانی پورتلند برگزار می شود و نوآوران بزرگ فن آوری، استراتژیست های تجاری و توسعه دهندگان را از سراسر جهان کنار هم در یک اجتماع متمرکز و سطح بالا، برای اشتراک گذاری اطلاعات گران بها درمورد اینترنت اشیا، جمع می کند. سخنرانان در مورد آخرین برنامه ها در زمینه های پردازش تجاری سنتی و همچنین مدل های تجاری جدید و فرصت های ایجاد شده توسط اینترنت اشیا در تمام قسمت های صنعتی بحث خواهند کرد. تاکید روی نوآوری های IoT است، این یک فرصت استثنایی برای رویارویی با مجریان سازنده ی آینده اینترنت اشیا است. 

عناوینی که تحت پوشش قرار گرفته اند :

  • خودکار سازی ساخت و ساز و شهر های هوشمند با اینترنت اشیا
  • اینترنت اشیا، پوشیدنی ها و لوازم مصرفی  
  • اینترنت اشیا و خانه های هوشمند رو به ظهور
  • استراتژی های تجاری اینترنت اشیا و مطالعه ی موارد دنیای واقعی
  • تضمین امنیت اینترنت اشیا در چشم انداز متغیر
  • الزامات و فرصت های اینترنت اشیا برای تولید کنندگان و تجارت های بازرگانی 
  • دریافت  و ارزش افزوده تجزیه و تحلیل Big Data
  • پیشرفت ها و افق های اینترنت اشیا صنعتی
  • اینترنت اشیا در محاسبات لبه، معماری های ابری و استراتژی های موفقیت داده
  • و بیشتر

اینترنت اشیا، روباتیک و هوش مصنوعی جدید ترین روش های فن آوری در بسیاری از زمینه ها، خصوصا در صنایع هستند، صنایعی همچون تولید، خودکارسازی، سیستم های کنترل، سلامت، انرژی، حمل و نقل، دفاع، فضا، داده کاوی و امثال آن است. کنفرانس AI & IoT 2018 ،پلتفرمی عمومی برای بدست آوردن دانش و اشتراک گذاری ایده های جدید با متخصصان، صنعت کاران، محققان، نوآوران و دانشجویان، در زمینه های اینترنت اشیا، روباتیک و هوش مصنوعی خواهد بود. متخصصین تجربه های تحقیقی خود را به اشتراک گذاشته و در بسیاری از بحث های آزاد رویداد شرکت میکنند. این کنفرانس اروپایی از جلسه های کامل ، سخنرانی های کلیدی، ارائه های شفاهی، بحث های میزگردی، جلسه های پرسش و پاسخ، بحث های مرتبط، ارائه ی پوستر، کلاس های فنی بین المللی، سیمپوزیوم های بین المللی، ملاقات های B2B ،جوایز بهترین پوستر، فروم ها محققین جوان، ارائه ی الکترونیکی پوسترها و ارائه ویدئو توسط متخصصین صنعتی و آکادمیک ، تشکیل شده است .

IoT Tech Expo یک رویداد دو روزه است که بحث های سطح بالا در زمینه های تولید، حمل و نقل، سلامتی، تدارکات، دولت، انرژی، صنایع مربوط به خودرو و چندین صنعت دیگر در آن ارائه می شود. توسعه دهندگان و سازندگان، سازنده های IT این کنفرانس مخاطب وسیعی دارد وموضوعات آن برای تصمیم گیرندگان در حوزه تولیدی، مقامات دولتی و شورایی، مدیران خودرو، اپراتورها، ارائه دهندگان فناوری، سرمایه گذاران و سرمایه داران مفید واقع می شود.

از آنجاییکه این رویداد زمینه های بسیار وسیعی را پوشش می دهد، شرکت کنندگان چشم انداز وسیعی درباره جایی که IOT اکنون ایستاده و جایی که به آن خواهد رسید، بدست می آورند. به طور معمول، وقتی کنفرانسی موضوعات گسترده تری داشته باشد کمتر در موضوعات عمیق میشود. اما اینجا مشکلی ندارد زیرا دقیقا همانی است که میخواهیم : نمایی از زاویه دید بالا

این کنفرانس برای کسانی است که می خواهند بدانند جایگاه اینترنت اشیا در حال حاضر کجاست در آینده به کجا می خواهد برسد! شرکت های بزرگی از این رویداد حمایت می کنند و سخنرانان برجسته ای به ارایه مطالب می پردازند، از این رو فرصت های خوبی برای ساختن شبکه ارتباطی قوی مهیا است اگر به دنبال شغل مرتبط با اینترنت اشیا یا در جستجوی افرادی برای استخدام در شرکت خود هستید اینجا مجال آن را می یابید.

این کنفرانس نوآوری های Big Data، محاسبات ابری، محاسبات لبه، IoT، تجزیه و تحلیل، هوش تجاری و توسعه – عملیات (DevOps) را پوشش می دهد. هدف این کنفرانس ایجاد یک نقشه راه برای پیاده سازی و طراحی پروژه های این تکنولوژی ها مقرر شده است تا با ارایه دیدگاه های تجاری سطح بالا در حوزه اینترنت اشیا به افراد کمک کند. اگر شما از مشتریان شرکت تحقیقاتی گارتنر Gartner Research هستید، این فرصت خوبی برای یادگیری بیشتر، صرف زمان بیشتری با تحلیلگران و همچنین مقایسه نظرات دیگر مشتریان شرکت گارتنر درباره IoT می باشد.

واژه اینترنت اشیا صنعتی (IIOT) عملا توسط GE اختراع شد. شرکت GE در حوزه صنعت اینترنت اشیا در حوزه تولید به خوبی شناخته شده است و فعالیت می کند. اگرچه هنوز برای گرفتن جزییات اخبار رویدادهای 2018 خیلی زود است، این شرکت جایی باز کرده است تا برای دریافت ایمیل اطلاع رسانی ثبت نام کنید. اما اگر رویدادهای گذشته را نشانه قرار دهیم، رویداد پیش رو تکنولوژی های اینترنت اشیا در صنعت امروز، چشم انداز صنعت و وسعت و عمق درآمد های دیجیتال بالقوه را عرضه خواهد کرد. دلایل شرکت، اگر تولیدکننده ای علاقمند به یکسان سازی یا همسو سازی خود با جریان اینترنت هستید، یا یکی از شرکای GE یا سازنده ای مشتاق هستید که دوست دارید جزئیات فنی بیشتری درباره فضای صنعتی دیجیتالی شده بدانید این کنفرانس برای شما مناسب است.

نمایشگاه و کنفرانس سنسورها، هر سال با آخرین اطلاعات سنسورها بروز رسانی می شود. سخنرانی صدها نفر از سخنوران و تعداد زیادی جلسات فنی در مدت سه روز گنجانده شده است. در نظر بگیرید، امروزه با توجه به نقش کلیدی سنسورها در اینترنت اشیا و حجم گسترده نوآوری هایی که به همراه می آورد، این کنفرانس سی ساله به هیچ عنوان تاریخ مصرف گذشته نیست. امسال این همایش 5 موضوع جدید پیش رو دارد.

چهار نشست پیش از کنفرانس در زمینه فناوری های MEMS و سنسور، برداشت انرژی و راه حل های قدرتمند انرژی، زندگی هوشمند بواسطه نوآوری IoT و فرصت های تجاری سازی برای سنسورهای چاپی، انعطاف پذیر، کشش پذیر و تابعی و سیستم های مبتنی بر سنسور برای IoT و Wearables. همچنین ده موضوع جدید برای پوشش دادن همه شاخه های نوآوری و ارتباط و دو کنفرانس مرتبط اضافه شده است: کنفرانس طراحی سنسورهای پزشکی و کنفرانس سنسورها و وسایل نقليه اتوماتیک. اینکه اکنون چه کاری ازسنسورها برمي آید و چگونه استفاده میشوند؟ محاسبات لبه این روزها با سنسورها چه ارتباطی دارد؟ از جمله دلایلی است که باید در این کنفرانس شرکت کنید.

این یک کنفرانس شبکه هوشمند IoT است، این به این معنی است که مخاطبان بخش انرژی و بخش عمومی اشتیاق بالایی برای آن دارند. سخنرانی ها و مقالات این کنفرانس مربوط به ارتباطات شبکه هوشمند و IoT است. کلیه مقالات پذیرفته شده توسط Springer منتشر خواهد شد و از طریق کتابخانه دیجیتالی SpringerLink قابل دسترس می باشند. به گفته برنامه ریزان کنفرانس، مذاکرات کنفرانس های EAI روی سرویس های نمایه سازی معتبر نمایه می شوند از جمله : Elsevier Engineering Index, Thomson Scientific ISI Proceedings, Scopus, CrossRef, Google Scholar, DBLP.

بنابراین، این یک کنفرانس بسیار هوشمند و پرمحتوا است که نه تنها به مشکلات شبکه های هوشمند میپردازد، بلکه مدیریت آینده انرژی و مسائل امنیتی را نیز در بر می گیرد. اگر در فکرهستید که EAI مخفف چه کلماتی است، باید گفت که EAI مخفف عبارت « اتحادیه اروپا برای نوآوری» است. EAI یک انجمن باز با حدود 40،000 عضو است که به دنبال رفتار برابر و شهرت عادلانه برای همه محققان در زمینه تحقیقات ICT در سراسر جهان می باشد. اگر شما علاقه مند به استفاده از IoT و نوآوری در شبکه های هوشمند و فضای انرژی هستید یا نگران محافظت از این مقولات هستید، این کنفرانس برای شما مفید است.

این کنفرانس، که از نظر علمی توسط کمیته بین المللی مهندسی اطلاعات و کامپیوتر حمایت میشود، جلسه ای بزرگ با حضور دانشمندان، پژوهشگران و محققان پژوهشی می باشد که مقالات علمی خود را ارایه میدهند و نتایج پژوهش های خود درباره تمام موضوعاتی که با اینترنت اشیا انجام می شود، به اشتراک می گذارند. انتظار می رود که این اطلاعات ناب و تکنولوژی های کاملا نوظهور همه با دلایل و مستندات آزمایش شده علمی عرضه شوند. دلایل شرکت: اگر از مرز مسائل « نوآورانه» در کنفرانس های IoT رد شده اید، این همایش انجمن بین رشته ای برتر برای محققان، کارشناسان و مربیان را فراهم می کند تا نوآوری ها، روند و نگرانی های اخیر، چالش های عملیاتی و راه حل های پذیرفته شده در زمینه اینترنت را ارائه و مورد بحث قرار دهند. اگر هم اکنون می دانید که در اینترنت اشیا چه اتفاقاتی در شرف وقوع است و می خواهید ببنیید بعد از این چه چیزی در انتظارمان است و اگر دنبال معیاری برای مقایسه ایده های خود با آن هستید، به این کنفرانس بیایید.

این رویداد سومین کنفرانس بین المللی ACM/IEEE در حوزه پیاده سازی و طراحی اینترنت اشیا (IOTDI) می باشد. IOTDI درسال های زوج با همکاری IEEE IC2E و در سال های فرد با همکاری CPS Week برگزار شده است. موضوعات این رویداد همه اکوسیستم ها ی اینترنت اشیا شامل محاسبات ابری و لبه، تجزیه تحلیل داده ها، شبکه های حسگر، دستگاه های موبایل، معماری اینترنت، واسط ها و نرم افزارهای اینترنت اشیا را پوشش دهی می کنند. این کنفرانس کاملا تکنیکی اطلاعاتی را فراهم می کند که عمدتا در سایر کنفرانس های IOT پوشش داده نمی شود، از جمله پایه های تحلیلی و نظریه IOT، پروتکل ها و انتزاع های شبکه؛ الزامات کیفیت جدید و مکانیسم اجرایی آنها؛ نرم افزارهایback end و مدیریت منابع اینترنت اشیا، ارزیابی و آزمایشگاه ها؛ و محاسبات اجتماعی و مسائل نیازمند مداخله انسانی. به دیگر سخن ضعف منطق ماشین یا اشکال ریاضی موضوع بحث نیست، آنچه ازACM انتظار می رود چیست؟ این بزرگترین انجمن آموزشی ،علمی، محاسباتی و موسسه مهندسی برق و الکترونیک می باشد.

این رویداد در این خصوص است که چگونه میتوان با استفاده از محصولات معماری سیار و پایه Aruba Mobile از تکنولوژی هوشمند حداکثر استفاده را برد. همچنین تعداد زیادی جلسات آموزشی و فرصت های بسیاری برای اخذ گواهینامه ها وجود دارد. شبکه شرکت های امنیتی با حضور خود به مسایل امنیتی گوناگون در IOT، تلفن همراه و ابر و نوآوری های در حال تکوین می پردازند و آنها را پوشش می دهند. اگر شما مشتری یا شریک Aruba هستید و به دنبال افزایش استراتژی های سیار و امنیت خود در به کارگیری IOT هستید، این کنفرانس برای شماست.

Open source درسال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی بدست آورده است که توسعه سریع و موفق نرم افزار می باشد. جای تعجب نیست که Open source مالک اکثر فضاهای توسعه نرم افزار در حوزه اینترنت اشیا است. اکنون تنها فعالیتی که باید انجام دهیم این است که کدام یک از پروژه های اینترنت اشیا متن بازی که می خواهیم یاد بگیریم، پشتبیانی کنیم و … را درک کنیم.

این کنفرانس فنی با هدف ایجاد سیستم عامل و توسعه نرم افزار برای معمارانی که در پروژه های صنعتی IoT کار می کنند مناسب است. کنفرانس Embedded Linux با Summit OpenIoT و کنفرانس فنی awesome برای توسعه دهندگان و شرکت هایی که از لینوکس در محصولاتشان استفاده می کنند، ترکیب شده است که این روزها بحث در مورد همه آنها است. همانطور که از باز بودن فضای کنفرانس انتظار می رود این کنفرانس در مقام یک فروشنده بی طرف است و از این رو شما این فرصت را دارید که از متخصصان حاضر در این کنفرانس تمام ابعاد لینوکس، از سخت افزار تا توسعه فضای کاربری مطالبی یاد بگیرید. این رویداد خواب از سر شما می پراند چون در آن نه تنها می توانید از کارشناسان شرکت های پیشرو و پروژه های منبع باز مطالبی یاد بگیرید، بلکه این فرصت را هم دارید که برای یافتن فرصت های شغلی یا استخدام استعدادهای جدید روابطی پیدا کنید. هر آنچه که شما برای مهارت ها و پروژه های IOT منبع باز دنبال می کنید، اینجا مکان اصلی برای بدست آوردن آن است.

موضوع کنفرانس:

ایجاد سیستم عامل و توسعه نرم افزار برای پروژه های صنعتی IoT

حامیان:

intel، SiFive، Qualcomm، CIVIL INFRASTRUCTURE PLATFORM، SUSE، facebook، OPTO22، CTRL labs، EDGEXFOUNDRY، Electric Cloud، Flexera، Oigalia، MENDER.io، runtime، STAR LAB، Toradex، yocto، ‌Zephyr Proiect، CodeAurora، HARDWARECON، JS Foundation، CIO، CIORiview، datanami، EMBEDDED SYSTEMS ENGINEERING، Embedded COMPOUTING DESIGN، NTERPRISETECH، HPC Wire، Linux.COM، LinuxQuestions.org، VIRTUAL STRATEGY MAGAZINE

شرح رویداد:

سومین سال برگزاری رویداد جهانی Industry of Things، میزبان مخاطبانی است که مدیرانی هستند که به جای ابعاد فنی بیشتر دغدغه اهداف تجاری صنعت IoT را دارند. این کنفرانس سه روزه تمرکز می کند بر اینکه چگونه اینترنت اشیا صنعتی بر مدل های تجاری و فرایندهای تولیدی در چندین صنعت عمده اثر می گذارد. تمرکز امسال بر کنترل و هدایت دستگاه ها به صورت خودکار، ارتباطات M2M، قابلیت همکاری، تجزیه و تحلیل و مدل های کسب و کاری جدید می باشد. و البته همه این موضوعات از زاویه دید خطرات در مقابل محاسن آنها مشاهده می شود. اگر مدیر اجرایی هستید که به دنبال درک مفهوم کسب و کار در اینترنت اشیا صنعتی، بازسازی مدل کسب و کارتان، پاداش گرفتن، کاهش خطرات، یادگیری و ارتباط با شبکه همفکران خود در خصوص دغدغه های این حوزه هستید این کنفرانس برای شما مناسب می باشد.

موضوع کنفرانس:

تاثیرات اینترنت اشیا صنعتی بر مدل های تجاری و فرایندهای تولید در صنعت

شرح رویداد:

Bosch Connected World رویداد سالانه اینترنت اشیا (IoT) را جشن می گیرد. از نمایندگان بین المللی پروژه های اجرا شده IoT از سراسر جهان دعوت می نماید تا در این رویداد حضور داشته باشند. هدف Bosch Connected World این است که در زمینه IoT شرایطی برای تشویق، آموزش و ارتباطات در حال رشد فراهم کند.
این رویداد نشان می دهد که چگونه شرکت ها با استفاده از فناوری اینترنت اشیا، مدل های کسب و کار جدید و همچنین جریان درآمدی خود را ایجاد نمایند. علاوه بر این، نشان می دهد که چگونه با فرآیندهای اتوماتیک زندگی ما آسان ترو راحت تر می شود.

نام رویداد: IoT in Agriculture Farm to table

شرح رویداد:

برنامه ریزی عملیات کشاورزی موجب شده تا تولید کنندگان کنترل بیشتری روی فرایند ها داشته باشند و در هزینه ها از ابتدای کاشت تا جمع آوری محصول نهایی صرفه جویی بیشتری داشته باشند. یکپارچه سازی فناوری ها مانند هواپیماهای بدون سرنشین و رباتیک بیشتر جهت اتوماسیون و کنترل فرایند کشاورزی است.
اما باید راهی برای تکمیل فناوری های در دسترس برای همه کسانی که در صنعت کشاورزی تمرکز دارند پیش رو داشته باشیم.

نام رویداد: Define the Future of the Industrial IoT

شرح رویداد:

-تعریف اینده از اینترنت اشیا صنعتی

– سری برجسته جهان در اینترنت اشیا صنعتی

-امروز، به انقلاب صنعتی چهارم ملحق شوید.

موضوع کنفرانس:

نمایشگاه اینترنت اشیا صنعتی اروپا

نام رویداد: Global IoT Summit

شرح رویداد:

دومین نشست جهانی در بیلبائو – اسپانیا, با حضور کارشناسان جهت همکاری با انجمن های تحقیقاتی و صنایع در حوزه اینترنت اشیا.

موضوع کنفرانس:

دومین جلسه نشست جهانی اینترنت اشیا در بیلبائو .

حامیان:

IOT.Forum, IEEE Com Soc, IEEE Communication Society, IEEE Big Data, IRv6 Forum, Universite DE Geneve, IOT Lab, F-INTEROP, Privacy Flag, DUNAV Net, DUG Alliance, Hes.so, MANDAT Internaional

شرح رویداد:

رویدادی پیشگام با موضوع اینترنت اشیا از مجموعه ای از صنایع کلیدی از سراسر اروپا و خارج از اروپا در دو روز جهت بحث, گفت و گو و چالش برگزار خواهد شد.

معرفی و بررسی اخرین نوآوری های موجود در فناوری اینترنت اشیا با مباحث حمل و نقل, بهداشت, لجستیک, بیمه, خرده فروشی, خدمات وسایل نقلیه

کنفرانس را از دست ندهید!

موضوع کنفرانس: بلاک چین و هوش مصنوعی

3 رویداد مشترک در یک روز, 8000 شرکت کننده با بیش از 300 سخنران و غرفه دار.

نمایشگاه IoT Tech Expo در این رویداد با بیش از 300 غرفه و سخنران که دانش و تجربیات خود را در اختیار دیگر صنایع به اشتراک می گذارند. همچنین این رویداد بزرگ میزبان دو رویداد مشترک شامل بلاکچین و هوش مصنوعی است.

کسب و کارتان با رهبری فکری در صنعت چیزها, به شرکای 2018 ملحق شوید.

نام رویداد: تکنولوژی سبز IEEE

شرح رویداد:

کنفرانس فناورانه سالانه IEEE سبز، برای حل و فصل چالش های حاضر – محافظت از منابع انرژی سبز و پاک در قرن بیست و یکم و حفاظت از محیط زیست- و کمک به ایجاد یک شبکه قدرتمند است. GreenTech در حال حاضر در دهمین سال تأسیس خود است و امید دارد که با تشویق و همکاری بسیاری از رشته ها و زمینه ها به حل چالش بپردازد.

موضوع کنفرانس: فناوری سبز IEEE در سال 2018 “شهر هوشمند” است.

شهر هوشمند برای افزایش کارایی و بهبود زندگی شهری با ایجاد سیستم هایی که هزینه ها را کاهش دهند به وجود خواهند آمد. خدمات از طریق ارتباطات و اتوماسیون موجب بهبود شرایط خواهند شد. این موضوع شامل تکنیک های تحلیل و بهره برداری از فناوری های تکمیلی اینترنت اشیا، شبکه های بی سیم و مجازی سازی و ارائه آن ها در مقیاس پذیری، قابلیت اعتماد در راه حل ها خواهد بود.

حامیان:

IEEE USA, IEEE Central Texas Section, IEEE Region 5 , IEEE Communication Society , IEEE Austin, IEEE PES,IEEE Signal Processin Society, IEEE Wie IAS, Pels, PI, ice, EMB,

موضوعات رویداد:

رویدادی برجسته از فناوری اینترنت اشیا در صنعت آسیا!

  • اینترنت اشیا یک پلتفرم تبادل دانش بین المللی است.
  • حضور بیش از 250 مدیر اجرایی سطح بالا که نقش مهمی در فناوری اینترنت اشیا دارند.

فناوری و استراتژی کسب و کارتان را برای مقیاس، امنیت و کارآمدی اینترنت اشیا مرور کنید!

  • جنبه های مختلفی از جمله، ابر، رباتیک، اتوماسیون، استانداردها، قابلیت همکاری و امنیت داده ها

اکنون، در جای دیگری از جهان، 500 میلیون دلار از تکنولوژی و فناوری، اطلاعات کسب خواهد شد!

  • با ما تماس بگیرید تا ببینید که چگونه فرصت مشارکت خاص برای رونق کسب و کار شما ایجاد خواهد شد.
  • شرکای این رویداد، ارائه فرصتی برای ارتقای تفکر و رهبری و مدیریت آن است.
  • در این رویداد با بیش از 300 چشم انداز آشنا خواهید شد.

حامیان:

  • هدف از حمایت حامیان، رسیدن به اهداف تان و الهام بخشیدن به خلاقیت و نوآوری های تان است.
  • این دیدگاه گروه منتخبی از شرکای کلیدی در بالاترین سطح، برای مخاطبان نخبه به اشتراک گذاشته شده است.
  • موضوعات رویداد: بررسی آخرین نوآوری ها در کل اکوسیستم IoT شامل تولید، حمل و نقل، بهداشت، لجستیک، دولت، انرژی، خودرو و غیره.
  • این برنامه دو روزه شامل: 3 رویداد مشترک، 12 کنفرانس، 9000 شرکت کننده ، 300 سخنران و 300 غرفه دار است.
  • دو رویداد مشترک با Blockchain و AI می باشد.

این رویداد صنایع کلیدی در سراسر آمریکا را به مدت دو روز در کنار هم جمع کرده و بالاترین سطح از بحث ها و گفتگو ها در زمینه اینترنت اشیا را فراهم میکند.

در این رویداد آخرین نوآوری ها، محصولات تولید شده و جدیدترین تحقیقات در صنایع مختلف، مانند حمل و نقل، بهداشت، دولت ، انرژی ، وسایل نقلیه و .. بررسی می شود. اگر به اینترنت اشیا علاقمندید این رویداد را از دست ندهید.

نمایشگاه امسال Tech Expo، نوآوری های پیشرفته در تکنولوژی ها، که بیشترین تاثیر بر اینترنت اشیا را خواهند داشت ، برجسته خواهد کرد.