مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

همکاری معاونت‏ علمی و فناوری ریاست جمهور، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و دهکده هوشمند

Tafahom 2

همکاری معاونت‏ علمی و فناوری ریاست جمهور، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و دهکده هوشمند

همکاری معاونت‏ علمی و فناوری ریاست جمهور، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و دهکده هوشمند.

عقد تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و دهکده هوشمند در مراسم اختتامیه بوت کمپ اینترنت اشیا 99.

Tafahom 1

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش امکانات نوین همچون اینترنت و گوشی های هوشمند و برنامه های موبایل و استفاده از اینترنت اشیاء در میان عموم مردم، خدمات جدیدی در حوزه های مختلف نمود پیدا خواهد کرد و حوزه خدمات شهروندی شهری و روستایی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

استارت آپ دهکده هوشمند نیز تلاش دارد با گسترش خدمات الکترونیک در حوزه کسب و کار و گردشگری و معرفی جاذبه های منطقه ای گستره ی اطلاع رسانی را وسیعتر و دید مردم را نسبت به فرصت های ایجاد شده باز تر کند تا بر این اساس کسب درآمد برای روستاییان ایجاد نماید.

Tafahom 3

از این رو با توجه فعالیت های مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در حوزه هوشمندسازی به عنوان یکی از بازیگران فعال این حوزه و حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های فناورانه و هوشمند، تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و دهکده هوشمند در راستای ارائه خدمات شهروندی شهری و روستایی به صورت هوشمند و مبتنی بر اینترنت اشیا حین برگزاری مراسم اختتامیه بوت کمپ اینترنت اشیا 99 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد گردید.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید