مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

حمایت شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) از تیم‌های بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1400

حمایت شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) از تیم‌های بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1400

حمایت شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) از تیم‌های بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1400

آموزش و رشد مهارت‌ها، سرمایه گذاری در استعدادها و ایده‌ها و همچنین مشارکت در پیاده‌سازی پروژه‌های اینترنت اشیا از جمله مهمترین اقدامات نهادهای بالادستی و نقش‌آفرینان اکوسیستم اینترنت اشیا کشور محسوب می‌شود.

زنجیره ارزش اینترنت اشیا نشان می‌دهد که هم‌افزایی و مشارکت نقش‌آفرینان اکوسیستم تا چه اندازه در توسعه این مفهوم در کشور اثرگذار است و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا به واسطه درک اهمیت این موضوع بر آن شد تا بخشی تحت عنوان “انتقال تجربه” با مشارکت برخی از شرکت‌های فعال این اکوسیستم به بوت‌کمپ اینترنت اشیا اختصاص دهد. بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1400 یک دوره آموزش مهارت محور اینترنت اشیا بود که برای سومین سال پیاپی توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید.

بخش انتقال تجربه IoT BootCamp 1400 با همکاری مدیران شرکت اتصال صنعت میانه، آفرینش سامانه مهر، لینکپ و پرتوتاپ رایان و با هدف آشنایی شرکت کنندگان با پروژه های واقعی و پیاده سازی شده اینترنت اشیا برگزار گردید تا افراد بتوانند چالش‌های توسعه محصولات در وسعت غیر آزمایشگاهی را نیز درک کنند. علاوه بر این، حضور مدیران این شرکت‌ها در انتقال تجربه موجب شد که شرکت کنندگان با شاخص‌های تاثیر گذار بر ارزیابی نمونه‌های اولیه مبتنی بر اینترنت اشیا آشنا شوند و این شاخص‌ها را چه در بوت‌کمپ و چه در ادامه مسیر خود، مورد توجه قرار دهند.

حمایت شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) از تیم‌های بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1400

مدیران شرکت اتصال صنعت میانه به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه سخت‌افزار، ماژول‌های ارتباطی و همچنین راهکارهای اینترنت اشیا علاوه بر همکاری در بخش انتقال تجربه، در اختتامیه بوت‌کمپ نیز به عنوان داور جهت ارزیابی محصولات حضور داشتند و حمایت خود را از تیم‌های بوت‌کمپ در جهت توسعه نمونه‌های اولیه تولید شده در این رویداد اعلام نمودند.

امید است با همکاری این شرکت و همچنین سایر شرکت‌ها در رویدادهای مهارت محور آتی، گام‌های بلندتری در زمینه توسعه و ترویج اینترنت اشیا و هوشمندسازی در کشور برداشته شود.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید