مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

توسعه راهکارهای اینترنت اشیا با لینک‌نت و کایوت

توسعه راهکارهای اینترنت اشیا با لینک‌نت و کایوت

در راستای همکاری شبکه لینک‌نت و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، امکان یکپارچه‌‎سازی پلتفرم سخت‌افزاری کایوت و بستر LoRaWAN لینک‌نت برای کاربران فراهم گردید.

طراحی و ساخت نمونه‌های اولیه و تست آن‌ها بر بسترهای ارتباطی گسترده و در محیط‌های واقعی یکی از مهم‌ترین عامل‌ها در توسعه صحیح راهکارهای اینترنت اشیا و ترویج کاربردی هوشمندسازی است. در همین راستا، شبکه لینک‌نت به عنوان اولین شبکه عمومی اینترنت اشیا کشور با ارائه تخفیفات 30 درصدی ویژه کاربران کیت کایوت، امکان فعال‌سازی نمونه‌های اولیه اینترنت اشیا بر روی یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های این حوزه را فراهم آورده است.

شبکه لینک‌نت با پشتیبانی از فناوری LoRaWAN، امکان اتصال طیف وسیعی از تجهیزات را به صورت گسترده ایجاد نموده و کاربران با فعال‌سازی کیت کایوت در این بستر می‌توانند نمونه‌های کاربردی خود را به سادگی توسعه دهند.کیت کایوت یک پلتفرم سخت‌افزاری است که توسط متخصصین مرکز تحقیقات اینترنت اشیا طراحی و ارائه شده و با ایجاد اتصال یکپارچه میان تجهیزات مورد نیاز برای راهکارهای مبتنی بر اینترنت اشیا، فرآیند توسعه کاربردها را از مدل سنتی به سمت مدل حرفه‌‏ای سوق داده و از پیچیدگی‌های آن کاسته است.

لینکپ به عنوان یکی از مجموعه‌های بنیان‌گذار شبکه لینک‌نت و یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه راهکارهای هوشمندسازی، همواره یکی از حامیان بوت‌کمپ‌های اینترنت اشیا که توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌گردد، بوده و در راستای سیاست‌های خود در حوزه توانمندسازی استارتاپ‌ها، به تیم‌های برتر سومین بوت‌کمپ اینترنت اشیا نیز تخفیفات ویژه جهت استفاده از شبکه لینک‌نت اختصاص داد.

جهت خرید پک‌های سخت‌افزاری و بهره‏مندی از تخفیفات شبکه لینک‌نت به بخش فروشگاه تجهیزات سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا مراجعه نمایید.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید